baatsman Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 Framtida Kjøp deg heller en Bav 42 Cruiser med alt mulig utstyr. 1450`den er din. Da har du det du trenger: Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
litt peiling Svart 24.April.2009 Link til dette innlegget Svart 24.April.2009 av og til, må vi være enkle Trenger ikke regne på Ohm eller noe annet. Kjøp deg et par marine høytalere og koble de sammen med et annet pararellt par. Mer enn nok lyd på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 25.April.2009 Link til dette innlegget Svart 25.April.2009 Framtida, det var i bilen det var Boseanlegg. Har sjekket opp, og det er noen høyttalere bestillt i Danmark. Jeg trodde det var Bose, men det er det ikke. Uansett har jeg ikke link, men jeg jeg kan prøve og ta bilder neste gang. Jeg monterte det selv, og Rastløs (her) koblet. Men uansett er det knall-lyd. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.