SUNSEEKER43 Startet 26.April.2009 Del på Facebook Startet 26.April.2009 Mitt seil er klar for å bli skiftet ut... Hvor kan jeg kjøpe nytt materiale til å lage nytt mesan?? Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 26.April.2009 Del på Facebook Svart 26.April.2009 Tja, siden du skal ha et nytt seil, så er det vel nærliggende å tro at en seilmaker kan hjelpe deg med det du trenger... Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
knutza Svart 26.April.2009 Del på Facebook Svart 26.April.2009 Enzo her på BP har et gammelt seil han skal selge billig. Der har du et kjempegodt utgangspunkt for en mesan. Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 Nei, du har ikke det. Jeg er gammel seilmaker, og hvis du har lyst til å betale for søppel som du så skal enten jobbe lenge med eller betale i dyre dommer for, om du får en seilmaker til å gjøre noe sånt, for å få få et elendig resultat, så sett i gang! Mesanen, er den til sjark eller til en tomastet seilbåt? I siste tilfelle, ta kontakt med en seilmaker og få laget noe som virker, hvis det er til sjarken blir det brukt mye pvc-duk, det er et mareritt å sy i, men du trenger bare å få det til å passe, design er ikke viktig. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 Skal du sette seil på Sunseekeren? Sitér dette innlegget Link to post
SUNSEEKER43 Svart 27.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2009 Hvor kan jeg bestille PVC duk?? Pga finanskrisen så blir det seil på sunseekeren... heheh Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 27.April.2009 Del på Facebook Svart 27.April.2009 Du får laget mesan hos disse hvis det er til sjark: Bodø Brann og Flåteservice. Seilmakeren Finnsnes. Oppgi mål på bom, peak og høyde opp langs masten! Annslagsvis Pris ca. 4-5000. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.