Windy37GM Startet 26.April.2009 Del på Facebook Startet 26.April.2009 (redigert) Vi skulle smette på drevet til en kompis idag, men han har glemt å kjøpe de plastforingene som skal være på drevet der de henger på båten. De 2 hovedboltene. Har noen disse som vi kunne lånt til imorgen? Vallø motor er ikke oppe idag (naturlig nok). mvh Bavaria32sport, 92033516 som fikk drevene på igår :-) Redigert 26.April.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 Anyone?? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 26.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2009 Nå er vi nær ved å gi opp... Får ordne andre ting. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.