bliss X Startet 27.Mai.2004 Del på Facebook Startet 27.Mai.2004 Presseoppslag i Søgne og Songdalen Budstikke 26.05.04: Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Gratulerer med en god og meget velfortjent omtale, Ingar! Hilsen Syvert og mannskapet Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Glastron Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Kjempefin omtale Og veldig vellfortjent Ole Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Artig Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Baywatch Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Kjempeflott omtale og en fjær i hatten til dere som administrerer Baatplassen, dere gjør en kjempejobb! Sitér dette innlegget Link to post
Arild Iversen Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 : Slutter meg hjertelig til "gratulantene", velfortjent ros !! Arild Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 : Slutter meg hjertelig til "gratulantene", velfortjent ros !! Arild Jeg og. Den artikkelen kunne gjerne stått i flere aviser Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
John_Kr Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Gratulerer med en utmerket omtale og artikkel. :cool: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
bliss X Svart 28.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Jeg og. Den artikkelen kunne gjerne stått i flere aviser Det er jo bare å tipse de store avisene ved å sende en link til artikkelen De flsete aviser har tipsmulighet på sine nettsider Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Kjempegratulasjon, det var virkelig fortjent. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
SeaMaster175 Svart 28.Mai.2004 Del på Facebook Svart 28.Mai.2004 Gratulerer med omtalen! :cool: mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 Det er kjekt å se at avisene endelig prioriterer det som er viktig her i livet Tipset er allerede videresendt til min beste og mest båtinteresserte kontakt i Stavanger Aftenblad. mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ingar Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 Tipset er allerede videresendt til min beste og mest båtinteresserte kontakt i Stavanger Aftenblad.Flott!!Siden det ikke ser ut til at vi får noe omtale i båtbladene er jo lokalavisene et fint alternativ. Fikk den første "lokale" vimpel-bestillingen etter den artikkelen... Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 30.Mai.2004 Del på Facebook Svart 30.Mai.2004 GRATULERER MED FLOTT OG VELFORTJENT, POSITIV OMTALE! DET VAR KJEMPEHYGGELIG!!! Sitér dette innlegget Link to post
bwh Svart 31.Mai.2004 Del på Facebook Svart 31.Mai.2004 Gratulerer med velfortjent positiv omtale! Det jeg setter ekstra stor pris på i tilegg til god informasjon er at det er mulig å logge seg på denne siden uten at du blir overlesset av reklame. Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.