eysteind Startet 26.April.2009 Link til dette innlegget Startet 26.April.2009 Hei! Byttet dieselfilterene i vår. Forfilteret/vannutskilleren er av typen Racor. Men ble veldig overrasket over hvor mye det kostet. Mener eg betalte over 450kr for nytt filter! Finfilteret på motoren trur eg ikkje kostet over 100-lappen originalt Er det noen plasser man får disse rimligere (kjøpte med Wave). Noen som bestiller fra utlandet? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Jeg kjøper alltid mine fra Lekang på Såner. Vesentlig rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 26.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Men miner filter er ulike dine tror eg. Eg har noe lignende slik: Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Veiledende er 340,- for r20 Dyrt nok det også Dieselfilter Sitér dette innlegget Link to post
topa Svart 26.April.2009 Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Jeg kjøper Racor fra USA Torresen Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 26.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2009 Er litt å spare i USA ja. Trur eg kjøper inn for noens års forbruk.... Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Det hadde jo ikke vært så dumt å ta en titt på signaturen min. Et selskap jeg drifter driver med Parker filter (Racor). Men de er ikke spesielt interressert i å selge en og en. Men hvis mange skal ha kan jeg jo sjekke litt. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Men hvis mange skal ha kan jeg jo sjekke litt. hur mange er mange?? om vi tar 10 filter var (ikke huset det har vi )...... er intressert i denne typen av Racorfilter Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Bützfleth Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Er det 10 stk her på forumet som vil ha 1-2 filter, med eller uten hus, så kan jeg sjekke pris i det minste. Ellers er jeg redd det kanskje blir litt lite. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 er inntressert i 5-6 stykker, men dette blir vel for lite? Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Dine 5 + de 10 til Gunga Din. Må vel være ok å spør nå etter hvert vil jeg tro. Vet ikke hvor mye det er å spare bare så det er sagt. Men det er vel kanskje verd å sjekke opp. Si fra hvilke type dere trenger. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Får ikkje sjekket før til helgen, men kommer tilbake... Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Fant filter til den som er avbildet over her. koster $7,95 pr stk (47 NOK) men hele $77 i frakt. Maritim selger disse for 175 kroner. Siden jeg kun trenger et og at jeg trenger det nå så blir det nok Maritim. Men kommer til kjøpe en del filter i reserve fra USA med frakt via Jetcarrier. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Hei, jeg kan gjerne bestille 4 filter om det er mye å spare. Jeg trenger racor filter element S-3208 som koster 490 hos maritim. T Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 (redigert) Marinefilters.com er billigere en de andre nevnt over her. Der er frakt også gratis om en har US adresse. Ved forespørsel sender de USPS internationalt billig også. Edit: Finner ikke S3208, men andre S32xx filtere der, så de kan nok skaffe S3208 om et heter det. Redigert 21.Mars.2010 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Sjeldenutpå Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Racor 500, heiter vel den typen eg har... kjøpte sjølvsagt 4 i fjor...til 250kr stk. Går forhåpentlig bare eit i året. Men eg følger med om denne tråden dukker opp igjenn. Nabobåten har også to R500... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.