Nils1 Startet 26.April.2009 Link til dette innlegget Startet 26.April.2009 Er det noen krav om at VHF er kjøpt i Norge for å få konsesjon ? Tenker på å kjøpe ICOM M-33 fra UK. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Tror den må være typegodkjent fra telenor, er den av kurrant merke som allerede er godkjent er det sikkert ikke ett stort problem dersom den har samme spesifikkasjoner som "norsk" variant. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Ingen problemer å kjøpe den radioen fra UK, ettersom den er CE godkjent. Du kan lese om innføring av radioutstyr fra utlandet her. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Nils1 Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Takker for klart svar og lenk. mvh Nils1 Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg kjøpte selv en M-71 fra UK i fjor, og fikk denne registert på konsesjonen helt uten problemer eller ubehagelige spørsmål.... Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Da er Icom M33 bestillt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Da er Icom M33 bestillt :-) Hvor bestilte du fra? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Nils1 Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg bestillte fra Yact Bits. Grei pris og ferdig progr med L1-L2-L3. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg bestillte fra Yact Bits. Grei pris og ferdig progr med L1-L2-L3. Jeg har sett på dette selv. Du betaler GBP 153,52 inkludert programmering og frakt. Oppå dette skal det så tillegges 25% moms og en til to hundrelapper i fortollingsgebyr. da lander du på ca 2000kr med dagens pundkurs. For min del syns jeg ikke det er SÅ mye å spare i forhold til norske priser (ca 2300 - 2400) til at jeg syns det er verdt å forsake service og garanti fra norsk forhandler. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.