Terkel Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Noen som har tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 (redigert) Jeg ville vel heller foreslått å kjøpe et rimelig ekkolodd og en rimelig brukt gps i tillegg for å måle fart, hvis det kun er farten du vil ha målt (for å si det slik). Hva med dette? Finn.no og denne Finn.no? (vet ikke helt om denne viser knop, men det kan sikkert noen andre svare på) En annen "gammel og god en", som jeg selv har erfaring med, er denne fra Maritim. Koster riktignok noe mer, men er utviklet for maritim bruk. Redigert 27.April.2009 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Cerveza Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Garmin (bla) har jo noen kartplottere med ekkolodd. Da får du jo gps-hastighet og ekkolodd, og kan evt anse kartplotteren som en bonus?? Det bikker vel fort 5000,- så det blir kanskje over budsjett? Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 hmm ja det er litt over;) men vi får se, takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Mekk-butikken her fører et rimelig kombiinstrument. Tror det heter "Eagle" Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 (redigert) vet du hva slags Eagle det er ? finner det ikke på noen sider..? Redigert 27.April.2009 av Ms blackmoney (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Dette er nyhet av i år, sa dem. Skal prøve å finne ut hva det heter. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg har en Eagle cuda ekkolod med GPS i sjarken, veldig hendig! men det er vist gått ut av handelen. nå får du disse bare med kartplotter på, og da er de vesentlig dyrere Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Terkel Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 det er desverre mange av de enkle med gps som ikke finnes lenger .... mitt behov er kun dybder og fart.. eventuelt batterispenning. og har lyst opå kun et instrument.. :) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Eagle Cuda 350 S/Map er en av de billigste kartplotter/ekkoloddkombiene. For liten skjerm for kombibruk, men et bra ekkolodd som har innebygd GPSm og som gir deg mulighet til å vise farten. Eagle Cuda 350 S/Map Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.