Cerveza Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Jeg har konstruert et instrumentpanel i vinter, men har ikke funnet en butikk/nettbutikk som selger (helst) hvite merkelapper til slike paneler. Er det noen som har konkrete tips til hvor jeg bør lete? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Kanske en Dymo etikettmaskin kan vara vad Du söker? Eller kanske en graveringsfirma? Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 I utgangspunktet så var det ikke det.. Jeg har jo sett ark med forskjellige labels tidligere, men nå som jeg har behov for det var det jo ikke å finne.... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 (redigert) Maritim har noe, let litt på sidene der Eks på labelsheet i linken Wema har og symboler løse Redigert 28.April.2009 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.