Kjetil1 Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Nå har jeg og fått erfare at det ikke er heldig å gå på båtmesser ... Tok turen innom Yachtsenteret i går, der de hadde en liten messe. Og der stod en "gammel flamme", en slik båt vi vurderte før Hydromarinen ble innkjøpt. Nå står den på Finn, og jeg lurer på om jeg skal gi to-takteren til han Evin Rude en sjangs... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Kjetil1 Svart 29.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Og i går ble kontrakt skrevet. Så nå går jeg og venter på å få levert min spillers nye Nordkapp Noblesse 650 med Evinrude 175 på ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Mulligan Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 takteren til han Evin Rude Han het Ole Evenrudstuen. Født i 1877 på Toten. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Grattis, og lykke til med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 29.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Han het Ole Evenrudstuen.Født i 1877 på Toten. Ja, jeg fant ut det selv , men etter at redigeringstiden var utløpt... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.