kverna@start.no Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Kjøpte ny båt (uttern D68) (-08) i fjor høst, og har hatt båten lagret i tørt og luftig drivhus (neida, den vokste dessverre ikke på seg noen fot..). Ved klargjøring til sjøsetting har jeg oppdaget sorte merker i stålet både i båten og i rekka.. (rustfrie rekkverk, - husker ikke fagtermen for hva det heter..). Har pusset det med Chromrengjøring fra biltema (for mc,- men det jeg hadde liggenes).. Dessverre har det ikke blitt spesielt bedring. Noen tips til hva dette kan være, og hvordan fjerne det.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 For meg ser det ut som avtrykk etter logoen på et bildekk på en kai. Jeg ville forsøkt med Autosol, det rengjør det meste! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
BMP Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Vinkelsliper med polerskive. Sitér dette innlegget Link to post
kverna@start.no Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Det er slike merker "overalt".. det har ikke ligget noe inntil stålet.. Ser nesten ut som sopp,- men det kan det vel ikke være?! Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Ser ut som en reklamasjon snarest mulig. Hvis dette kommer overalt og ikke kan vaskes vekk med vanlig såpe vil jeg anta at det er en feil i stålet. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
kverna@start.no Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Løst... Autosol er helt geniale greier, og etter mye polering, så gikk dette bort... Konklusjon: Biltema Chome polering er ikke verdt fem sure.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.