Bützfleth Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Kjøpte meg en bok av Poseidon; Den norske los. Må si jeg ble overasket over hvor bra den er. Har disse Havneguiden også. Men DNL parkere disse. Uten tvil. Har du ikke kikket i boken så stikk innom en bokhandler å se selv. Forøvrig er vel dette en av bøkene du "må" ha ombord. Til og med fruen synes den var bra. Hun sitter og leser i den nå. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Heilt enig, my fint å kikke å lese på i dette verket. Men forelegger kunne kanskje blitt flinkere å oppdatere bildematrialet. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Hafrsfjord Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 .....og ellers så kan ( kunne?) du jo laste den ned her: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...%20los&st=0 Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Se det ja. Da kan jeg jo ha den på PC'en også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.