Jimpec Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Jeg skulle hatt noen smådeler til min Askeladden samt noen dekaler. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i noe nå eller om alt er borte? Hva skjedde med varelageret? Ble det solgt til Johs Lunde det også? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Du kan vel bare ringe Johs Lunde å spørre de. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Jimpec Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Tja; i fare for å være ufin eller frekk; så kan man jo ringe hvorsomhelst uansett hva man lurer på. Men da faller kanskje litt av hensikten med forum bort? Kunnskapsdeling må vel være hovedmotivet vel? Er du ikke enig i det? Når det er sagt så ønsker jeg ikke å ha så veldig mye med Johs Lunde å gjøre. For det er noen rabbagaster. Jeg hadde en kontaktperson hos Askeladden, men han er jo ikke der lenger.. Sitér dette innlegget Link to post
Iwrig2 Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg er også på leting etter ny dekor, så tips hadde vært toppers! Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 ----Når det er sagt så ønsker jeg ikke å ha så veldig mye med Johs Lunde å gjøre. For det er noen rabbagaster. Jeg hadde en kontaktperson hos Askeladden, men han er jo ikke der lenger.. Nå er det jo ikke Lunde som har overtatt Askeladden da - heldigvis - men de har overtatt den største forhandleren - menmlig Askivik Maritim. Når det gjelder din aversjon mot Lunde folka støtter jeg deg fullt ut. Så til ditt spørsmål om deler o.l. Prøv å kontakte Denne forhandleren Bruker de selv til det jeg trenger til min Askeladden 535. Hyggelige folk og hjelpsom. Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Takker så mye! Og ja.. heldigvis ikke Johs Lunde... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.