NovaMalin Startet 27.April.2009 Del på Facebook Startet 27.April.2009 En sveis i pulpiten er (nesten) gåen. Den går muligens an å sveise, men er det mulig å få tak i en ny (eller brukt) til en grei pris så er det et godt alternativ. Noen som vet om det lar seg skaffe? Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Lazyjack Svart 28.April.2009 Del på Facebook Svart 28.April.2009 Du får nok ikke tak i original men Watski har noen modeller som også er justerbare. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 28.April.2009 Del på Facebook Svart 28.April.2009 hør med forsmarin i sverige www.forsmarin.se eller ta kontakt med Swahns marina i Stockholm. Jeg ringte dit en gang og spurte om pulpit til Albin 25 og de sa det kunne skaffes. Har desverre ikke nummeret lenger. Mulig at de kan letes frem på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
NovaMalin Svart 28.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2009 Takk for tips! Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
NovaMalin Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 Løsningen ble å sveise pulpiten hos Platech AS i Borre. De fikset dette kjappt og til en grei pris mens jeg ventet. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.