Brynjar Startet 27.April.2009 Link til dette innlegget Startet 27.April.2009 Tenkte det ville være praktisk og sikkert med en kran/ventil mellom bensintank og filter men jeg finner ikke noe hos verken Flak eller Maritim. Søker jeg på feil varenavn? Ser for meg noe ala bensinkrana på motorsykkelen men med brakett for feste på skott. Vet noen av såntno? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Brodern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 En liten ventil da ? Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brynjar Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Skulle funke det Brodern, men den skal halst kunne skrus fast for sikkerhets skyld også må jeg være sikker på at den tåler bensin... får ta en tur til båttingogtangpushern og høre.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Brodern Svart 27.April.2009 Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Jeg leter litt i tilfelle jeg finner noe kult som kan brukes. Er på jobb da, så kan ikke stå med trynet på internett hele tiden, liksom (my ass) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Brynjar Svart 27.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2009 Skakke si no jeg :lol: Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.