Trophy Startet 28.April.2009 Link til dette innlegget Startet 28.April.2009 Hvis ikke. Hva egner seg best ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
sildåpote Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Propellen vil du vel ha mest mulig blankpolert, alt etter hvilken båt/motor det er snakk om da. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 28.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Det er smørt noe på propellen og roret tidliger og jeg rekker ikke å fjerne og polere både propell og ror før utsett i morgen. Må ta det igjen ved neste slipping, men kan jeg smøre bunnstoff på ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
skage Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Smør på, borte etter en liten stund. Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Det er smørt noe på propellen og roret tidliger og jeg rekker ikke å fjerne og polere både propell og ror før utsett i morgen. Må ta det igjen ved neste slipping, men kan jeg smøre bunnstoff på ? Hold propell og ror blankpolert Minst mulig motstand i sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 I år brukte jeg SeaJet drevspray på propell og ror. Mest som et eksperiment. Får se hvordan det går. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.