eivindl Startet 28.April.2009 Del på Facebook Startet 28.April.2009 Noen som vet hva slags "lurium" VP verkstedene bruker når de skal fjerne evnt. avleiringer/dritt i kjølesystemet? Noe som skal stå i et døgn vistnok. Er jobben beskrevet noe sted? Sitér dette innlegget Link to post
hei sveis Svart 28.April.2009 Del på Facebook Svart 28.April.2009 Det finnes noe på maritim.no som heter systemrens, 1 liters flaske til 198,- Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 29.April.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2009 Da har jeg funnet litt info om emnet blant annet på baatplassen. Mulig jeg tar en runde og ser om det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Da jeg hadde motorbåt fulgte jeg alltid med på motortemperaturen. Når tempereaturen begynte å stige etpar grader selv med rent sjøvannsfilter fikk saltvannsiden en omgang med systemrens. Anbefales. Det blir alltid belegg og avleiringer som bygger seg opp over tid med redusert kjøling som resultat. Unngå å åpne/skru på kjøelsystemet da det er lett å skade komponentene. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Hei ta ett søk på Systemrens Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.