D-man Startet 28.April.2009 Link til dette innlegget Startet 28.April.2009 Hei folkens. Lå isen lengre enn vanlig i Leangbukta i år? Har fått beskjed om at sjøsetting av min nye Bavaria 31 må utsettes pga at isen lå så langt ut i april. Setter pris på tilbakemeldinger :) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Isen gikk i påsken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Stein-Erik Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Uten å ha nøyaktige data vil jeg si ja - det gjorde den. Kjører forbi der med buss hver dag, og mener den har gått en del tidligere de foregående årene. Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 28.April.2009 Link til dette innlegget Svart 28.April.2009 Hei folkens. Lå isen lengre enn vanlig i Leangbukta i år? Har fått beskjed om at sjøsetting av min nye Bavaria 31 må utsettes pga at isen lå så langt ut i april. Setter pris på tilbakemeldinger :) Høres ut som utsetteren har laget seg en unnskyldning. Jeg var i Leangbukta daglig før og i påsken og det var et romslig område uten is utenfor kaien til Lundebåt. Det gikk inn en svær motorkatamaran før påske og lagde råk. Jeg dro selv ut av Leangbukta med min båt tidlig i påsken uten problemer med isen. Sitér dette innlegget Link to post
D-man Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Takk for tilbakemeldinger folkens. Kommer tilbake etterhvert som saken utvikler seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.