Anoden Startet 28.April.2009 Link til dette innlegget Startet 28.April.2009 Hei hei kjære landkrabber Har noen litt "input" på hvordan man kontrollerer nivået evnt. etterfyller olje på trim/tilt hydralikken på en suzuki DF70 01mod. Når jeg kjører motor opp/ned kan det høres en "surkle" lyd fra sylider (luft i systemet eller lite olje?) Ingen funksjons svikt eller tegn til lekasje. Har jo også hørt at: hvis det virker, ligg unna. Noen som kan kan bekrefte eller avbekrfte mine bekymringer På forhånd takk. Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Anoden Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 *løst* Surkle lyd borte etter etterfylling av olje. Da dette er løst kommer selvfølgelig neste spørsmål: Holder på med litt service arbeid på motoren bla. plugger,motorolje,gearolje,filter mm. og tannrem står nå for tur. Da må startkrans/svinghjulet av og der stoppet det!? Den skruen på sitter som bare f***! Skrur jeg riktig vei lurer jeg på da? Kan det være links, altså med klokka for og løse mutter. Eller må det brukes muttertrekker evnt annet spesial verktøy? Noen som kan hjelpe en som vil få "skuta" på vannet snart Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Anoden Svart 11.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2009 Hva Ingen som skrur Suzuki her? Sier vel litt om kvaliteten da vettdu Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Anoden Svart 13.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Update. Ikke links! Løsnet med muttertrekker Svinghjulet sitter godt ja...hehe. Skal lage meg en slags avtrekker i morgen, da skal nok dette bra. (alla bremsetromel avtrekker) Svarer på mine egne spørsmål og snakker til meg selv Gal? Neida...... Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
sap_2000 Svart 13.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2009 Svarer på mine egne spørsmål og snakker til meg selv Gal? Neida...... He he. Litt rart er det at ingen har kommet med innspill på dine spørsmål her som det normalt flommer over av kunnskap på de merkligste ting. Antar at det ikke er så mange som har skrudd så meget på såpass ny Suzuki... Hadde du stillt de samme spørsmålene om Mercury, tror jeg du ville fått svar for lengst..... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Anoden Svart 14.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2009 ....jeg ble førstemann jeg da Den hjemmelaga avtrekkeren var en suksess! Uten den, glem det!! Ble faktisk litt bekymret da det måtte brukes så mye krefter for å trekke av svinghjulet, men rett før jeg bestemte meg for å gi opp ....hørtes ett lite knepp....og det løsnet Her er den nye tannrema montert På toppen av svinghjulet kan det mye omtalte verktøyet vises. Nå blir det tur! Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.