ovelaur Startet 29.April.2009 Del på Facebook Startet 29.April.2009 Må man lufte dieselsystemet etter at man bare har tappet ut fra bunn av vannutskiller på grovfilter Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Nei, det trenger ikke jeg å gjøre på mine Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
blycher Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 Må man lufte dieselsystemet etter at man bare har tappet ut fra bunn av vannutskiller på grovfilter Det kommer litt an på hvor høyt filteret er plassert i forhold til dieseltanken.Ligger det lavere trenger du ikke å lufte,men ligger det høyere vil du få luft i filteret og må da luftes.Dette er min erfaring med cav filter Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 (redigert) Hei Om du må lufte etter å ha tappet vannutskiller kommer helt an på høyde på tappeplugg på vannutskiller og nivå i tank. Hevert prinsippet:) Står filter så høyt at diesel renner tilbake i tank når du åpner tappe pluggen må du lufte. I min Saga har jeg senket vannutskiller til en høyde slik at når jeg tapper med mer en halv tank slipper jeg å lufte. Hilse Smaapala Ja der ble jeg slått på målstrekken Redigert 29.April.2009 av Smaapala (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eivindl Svart 29.April.2009 Del på Facebook Svart 29.April.2009 ..og kommer veldig an på hva slags motor du har. De nye trrenger du ikke lufte selv om du har byttet både fin og grovfilter. (min erfaring med Vp D3) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.