Jimpec Startet 29.April.2009 Link til dette innlegget Startet 29.April.2009 Jeg har i dag blå bunnsmøring og skal gå over til Hempel's Dove White. Er det noen som vet om jeg må regne ekstra strøk med tanke på fargeforskjellen eller burde det holde med 2? Jeg er spent på å se om det hvite fungerer like bra som det mørkeblå Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 To strøk bør holde lenge. Byttet selv i fjor til Hempels Glide Cruise og nøyde meg med ett strøk. Har ligget ute i vinter, og foreløpig ser det meget bra ut. Kun litt blått synlig i vannlinjen der ett og annet isflak har gnisset litt ekstra. Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 29.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Finfint! Da har jeg kjøpt nok tror jeg. Gleder meg til å få "hvit" bunn.. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Gleder meg til å få "hvit" bunn.. Bare husk at hempels dove white ikke akkurat ser hvit ut. Den er mye mer grå enn hvit. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Jimpec Svart 29.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Joda. Er fullt klar over det. Derfor "hvit". Jeg ville ikke gå på Mille White, men holde meg til ultimate. Dersom Dove White fungerer i år så blir det helhvit til neste år. Men takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.April.2009 Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Jeg brukte Mille White på en tidligere båt og den ble hvit Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Jimpec Svart 29.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2009 Min bekymring er om den holder seg hvit... Det gror noe voldsomt her jeg bor og jeg er redd det skal bli slimete på helt hvitt. Sikkert bare jeg som har fantasier men... Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Det grodde ikke noe mer enn vanlig med meg, men jeg hadde bunnsmørning som gikk 10 cm over vannlinjen og der ble det fort skittent. Sikkert bedre med "grå"..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
pegunda Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Akkurat derfor den er grå!! Hvitt bunnstoff er det dårligste som finnes uansett merke. De må nemlig spare litt på giften for å få den hvit Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 syns ikke hvitt bunnstoff er noe dårlig jeg. grodde absolutt ingenting på min båt når sesongen varte april-september/oktober. kom kun en oransje stripe i vannlinjen.. men dette kom først etter jeg byttet båtplass. så tenker det har med plassen å gjøre. trenger ikke noe mer enn 2 strøk. jeg hadde seajet hard racing. ser noen hvite bunnstoff er grå over vann, men blir hvit under. sånn var ikke seajet. så det kan jeg anbefale Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Dove white er i alle fall grå. Men jeg liker den. Til min båta passer det bra. Men jeg tror jeg kommer til å driste meg til å teste Mille White neste sesong. Båtliv er viktig når man dveler vel og lenge med hvilken farge det er på bunnen. Men det er vel sånn det skal være.. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.