Jump to content

Frakt av 27-fots båt fra molde til østkysten

IMS

Recommended Posts

Mange muligheter.. Møre - Oslo går det daglig ruter med de store transportørene. Du kan ringe dem og høre hva de skal ha. Du må da booke kranbil der den skal lastes på og losses, eventuelt la dem gjøre det men da skal de gjerne ha betalt ekstra for det også...

Eksempler er:

Tollpost Globe

Schenker

Bring

Transportsentralen

Ellers gulesider.no på landsdekkende transport så får du listet det opp...

Ikke godta første pris, prut godt og sett transportørene opp mot hverandre!

Trenger du kranbil i Molde kan du ta kontakt med Christie A/S. Lang erfaring med båtløft og transport.Se info her: http://christie.no/produkter/kranbil

tusen takk for tips. De store koster jo også tilsvarende, er det noen som vet om transportfirmaer/ personer som kjøerer last fra østlandet til molde og ofte tomme tilbake? Håpet det var mulig å gjøre en vinn-vinn deal med noen av dem. I:)

Jeg hentet over en scand baltic for 4 år siden, fra Molde til Fredrikstad. Pris "avtalt" 15000,-

For det første kom bilen nesten 10 timer senere enn avtalt. Han hadde med seg følgebil, og denne følgebilen skulle også ha penger. 5000,-

og når vi skulle ha båten på vannet kostet også løftet 1000,-

Jeg ringte sjefen i firmat, men han sa bare at de måtte ha så mye fordi de ikke hadde fått retur frakt tilbake denne gangen. Jeg snakket med sjåføren og han sa at det stemte ikke fordi han skulle hente retur lass nær Fredrikstad.

Jeg betale og prøvd å legge det bak meg, slik at ikke hele båt ferien skulle bli ødelagt.

Jeg driver selv et transport firma, men da kun med paller/stykkgods.

Er det snakk om "utenfor" arbeidstid (les svart) da kan du betale 250 kr/timen + 6 kr km

Prøv Linco Frakt i bodø du dei er veldig greie og du treng ikkje å ha krybbe til båten dei har alt som trengs jeg gjorde dette i fjor haust fra Florø til Ålesund dei heiste meg opp fra sjå og sette meg på sjå kjapt og enkelt ca 9000 kr kosta dette ..sjå link under

snakk med ein som heiter ASBJØRN BERG Telf 75507760

Henting av båten min i florø

Redigert av Steinsvigen (see edit history)

http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/

mini2.jpg

Et annet alternativ er å høre med Holvik Transport i Grimstad. De kjører ut garasjer for Grimstad Garasjen og Ugland Trevare til hele Norge, og det er ikke alltid lett for dem å få returfrakt... De har store plan, da de kjører store takstoler...

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...