Yankee Startet 30.April.2009 Link til dette innlegget Startet 30.April.2009 Dusjhåndtaket på vasken på do i min bayliner 2655 er knekt. tilkoblingen er tommes, så jeg tenkte jeg måtte bestille nytt originalt. Men......Baymax sier at det er gått ut av delekatalogen...... hva gjør jeg da? Noen som vet om noe sted en kan få kjøpe noe som går i tommes, slik at det går å få koblet det på? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Kan du ikke bytte både slange og dusjmunnstykke til noe som er vanlig handelsvare? I andre enden av slangen er det ikke noe problem å sette på en overgang om det trengs. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 30.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 ehh, ja det burde jo gå. at jeg ikke tenkte på det da..... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Jeg vet ikke hvordan standarene er men jeg kjøpte iallefall nytt dusjhode i jernvaren på hjørnet til min 3258, det skulle ikke forundre meg om det er like koblinger også. kan jo høre med Kurten... Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 30.April.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 Det enkleste er kanskje det beste. Har ikke tenkt på å kunne få noe som passer på jernvaren. Passer det sånn noenlunde nedpå så du kan bruke det på vasken også? Kurten? hvem er det? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 30.April.2009 Link til dette innlegget Svart 30.April.2009 (redigert) Er det "gammel" Whale du har med grove plastgjenger? I såfall kan du kaste hele driten for disse delene er ikke lenger å få. Jeg har byttet ut en armatur, og har to igjen som snart må skiftes. Har du den siste typen Whale er det deler og få. Blant annet gjennom Maritim. Der er det også brukt standard rørgjenger. Kurten er også kalt Idol-Kurt.... Redigert 30.April.2009 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 He he. tok ikke Kurten med en gang nei. Vet ikke om det er ny eller gammel, Men Whale er det ja. 1996 modell. Passer ikke de hos rørleggeren da? Ikke mulig å få overganger heller? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 96 tror jeg er gammel. Men det finner du fort ut. Den gamle typen har "flate" gjenger, og er ikke R1/4". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.