aquila 2 Startet 30.April.2009 Del på Facebook Startet 30.April.2009 Mener å ha sett en seilerbukse spesielt tilpasset damer, som kan åpnes uten å kle av seg ved toalettbesøk. Jeg lurer på om noen andre vet hvilket/hvilke merke det er, og eventuelt hvor de selges. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 30.April.2009 Del på Facebook Svart 30.April.2009 (redigert) De fleste har vel noe under seilbuksa, eller ? Skal det også kunne åpnes uten å kle av seg ? Men det du etterspør lages faktisk av nederlandske Imhoff som har spesialdesignet en bukse og jakke for damer. Redigert 30.April.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Henry Loyd's solgte/selger slike. Sitér dette innlegget Link to post
aquila 2 Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Ja Hansi jeg mener det, fordi man har ikke høy bukse/ stilongs med seler under seilerbuksen. Jeg mener som Seiljåtten skriver at det kan være Henri Lloyd men jeg finner det ikke igjen noen plass. Uansett så må vi nok se litt i butikker som selger seiltøy. Det må jo prøves på også. Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 1.Mai.2009 Del på Facebook Svart 1.Mai.2009 Svenske Westcoast lager slike bukser, vet ikke om noen forhandler i Norge. Fruen kjøpte sitt i Strømstad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.