auriga30 Startet 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2009 Hei. Har dobbeltinnstallasjon KAD 43. Kjører fra cabin og fra dekk. Har 2 skjalteplater for å veksle mellom dekk og cabin. Med dette opplegg må jeg legge motorene i nøytral når jeg skifter posisjon, noe jeg ikke synes noe om. Står på dekk og har kanskje kjørt opp til 15 knop, bestemmer meg for å gå inn for å kjøre fra cabin, må da slå spakene i nøytral for så og starte oppkjøring fra nytt inne. Finnes det spaker hvor en kan koble kabler fra ene settet spaker til neste og derfra til motor? Auriga Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 1.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Kobelt 2091 sammen med denne Hendlene følger hverandre. Fungerer veldig bra! Norsk imoprtør Sitér dette innlegget Link to post
auriga30 Svart 1.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2009 Takk for hjelpa, da er det bare å kontakte leverandør og gåtil anskaffelse og montering. Ha ei flott helg. Auriga Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.