880 Startet 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2004 1 Gjester, 2 Brukere bmo, gaute76 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Baltic Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Det er vel ikke så mange som sitter og taster på PC'en kl.03.00 på natta? Du får prøve igjen på dag/- kveldstid... Ingen grunn til panikk! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Jeg har også opservert en mindre aktivitet de 2 siste dagene, men det har vel en naturlig årsak. Det er jo langhelg og båtfolkene sitter jo ikke inne. For min del så ble de innedager pga den sterke vinden, liker meg ikke på sjøen når den skummer på toppene. Det kommer dager etter disse 2.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Marwin Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Slapp av, Gaute. har selv vært eneste bruker noen ganger på nattestid Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Jens_P Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 1 Gjester, 2 Brukere bmo, gaute76 En time før, ca. 02:00 var vi 3 gjester og 7 brukere! (ikke spør meg om hvor mange det var kl, 08:00 i dag ) Med varsel om brukbart pinsevær over store deler av landet er det mange ute i båt eller som lader opp til en dag på vannet! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Ingar Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Med varsel om brukbart pinsevær over store deler av landet er det mange ute i båt eller som lader opp til en dag på vannet!Ja, tar det som et tegn på at de fleste har fått løst evnt. problemer med båten og benytter pinsen til å "lade opp"... Ellers så har kombinasjonen av helg og sent på natta alltid vært en stille periode her: Men det har vært svært så aktivt før pinsen: Ønsker alle en fortsatt fin ferie!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.