Roger jo Svart 17.November.2015 Link til dette innlegget Svart 17.November.2015 Nesten innkjørt og du har ingen indikasjon på at pumpa trenger overhaling? Og du har en slik pumpe som skal ha olje skift sammen med motoren. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Jens Svart 17.November.2015 Link til dette innlegget Svart 17.November.2015 Nei jeg har ikke noe indikasjoner på at den spesielt har noe feil. Det som er er røyken. Tenkte det var like greit å ta den samtidig som jeg er nedi hullet. Det at jeg skal skifte olje på pumpa hvert år var jeg vel ikke klar over. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.November.2015 Link til dette innlegget Svart 18.November.2015 Har du en slik, da ville jeg startet med å skifte oljen og ikke bli overrasket over at den er tynnet ut med litt diesel hvis du ikke har skiftet oljen før, samme olje som motoren. Ta dysene og juster ventilene og se det an. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.