spike Startet 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2004 Leste akkurat dette i avisen: Seilbåt opp i flammer i Sandviken En seilbåt ble totalskadd i en eksplosjonsartet brann ved marinaen i Elsesro i Sandviken sent lørdag kveld. Pål Andreas Mæland Publisert: 30. mai. 2004, 11:11 Oppdatert: 30. mai. 2004, 11:15 Brannen ble meldt klokken 23.30. Da sto seilbåten i lys lue, og den var overtent da brannvesenet kom frem. - Brannen ble raskt slukket, og ingen andre båter ble skadet, forteller operasjonsleder Ragnar Lyssand ved Hordaland politidistrikt. Brannvesenet rykket ut både med brannbiler og sjøsprøyten. Den brennende plastbåten skapte en søyle av røyk som var synlig over hele Sandviken. Min båt ligger i Elsero båthavn,så jeg får løpe ned å sjekke båten Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Fæle greier med brann, spesielt i båt. Får inderlig håpe at ingen ble alvorlig skadd! En påminnelse til oss alle om å tenke sikkerhet ombord! Sitér dette innlegget Link to post
spike Svart 30.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Etter en rask tur ned i båthavnen kunne jeg konstatere at det heldigvis ikke var noen skader på min båt,men av seilbåten var det bare skroget igjen av. Jeg forlot selv båthavnen igår ca 22.30-23.00 samtidig med at 4 personer fra den seilbåten som brannt også gikk. 1/2 time-time etterpå så sto altså båten i full fyr, trist men så fort kan det skje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.