Jump to content

Edit History

Lystseilas

Lystseilas

Godt å se at det har skjedd en utvikling fra '09-'16. Noen som har noe ferskere erfaring (17-18-19) med Fjeldskilen Marina?

Jeg lurer på om man fortsatt kan leie båtplass på Fjeldskilen Marina. Hvis jeg har skjønt det rett, så drives Fjeldskilen Marina ennå, av samme familie som drev der før. Men nå uten de problemene som har blitt beskrevet tidligere. De driver også Onsøy Skjærgårdsservice (vinteropplag, vedlikehold m.m.).

Mens en stor del (mesteparten) av "gamle" Fjeldskilen Marina ble solgt i 2013, og nå drives som Marnet Marine Park. 

Lystseilas

Lystseilas

Godt å se at det har skjedd en utvikling fra '09-'16. Noen som har noe ferskere erfaring (17-18-19) med Fjeldskilen Marina?

Jeg lurer på om man fortsatt kan leie båtplass på Fjeldskilen Marina. Hvis jeg har skjønt det rett, så drives Fjeldskilen Marina ennå, av Per Øyvin Thue og Henrik W. De driver også Onsøy Skjærgårdsservice (vinteropplag, vedlikehold m.m.).

Mens en stor del (mesteparten?) av "gamle" Fjeldskilen Marina ble solgt i 2013, og nå drives som Marnet Marine Park. 

• Create New...