catano Startet 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2009 (redigert) Måtte bare dele dette med dere. Jeg har ikke forsøkt å legge teak staver med nat tidligere, så dette er første forsøk. Fikk så lyst til å forsøke lage et båtbord, da kom tanken om at det kunne vert spennendes å bruke båten som motiv. Først blir det å tenke/teste ut plasering. Det tar form selv om mye gjennstår. Nå gjenstår finsliping å ha på olje. Siden dette skal være maritimt, så nå kan dere tippe hvordan beina skal utformes? mvh Catano Redigert 3.Mai.2009 av catano (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
JonnyBoy Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Siden dette skal være maritimt, så nå kan dere tippe hvordan beina skal utformes? Årer??? Forøvrig et stilig prosjekt. Likte det veldig godt Neste trinn blir kanskje å felle inn konturen av vinduer og andre detaljer? Det hadde blitt prikken over i'en hvis du hadde gått over med en tynn pinnefres og natet etterpå. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
enter4u Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Beina må jo være som fendere tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Camor Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Siden du er i det kreativet hjørnet må beina bli som en blekksprut Et fint bord med en spesiell vri. Hva med å få båtens navn der også ? MVH Morten Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Hei. Om man ser ertter er det rå å se at jeg ha forsøkt med grå blyant. Tok en test med å olje over dette å da kommer strekene bra frem, hvor mange detaljer som blir med får tiden vise. Beina blir ikke årer da jeg håper å slippe ro denne båten. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
catano Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 he he blekksprut var bra og en ny tanke, som gjerne slår ideen jeg selv har. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
NilsPils Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Flott arbeid. Vi venter spent på sluttresultatet Er ellers imponert over at du får lov å bruke kniplingsduken som undedrlag (nederste bildet). Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
catano Svart 3.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Hei. Har man ikke kjeller eller garasje får man ta det man har til arbeidsbenk. Bein blir nok som bildet viser anker i hver ende av bordet med kjetting som avstivere hvor jeg legger på et sveisepungt på hvert ledd for å få den stiv. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
jumbo Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Hey Catano. Ble veldig bra, det bordet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.