Jump to content

Nidelv 24 ny kalesje ønsket

Cosminkz

Recommended Posts

Hei

Det finnes mange som leverer kalesje til din båt etter mal.

Vil tro du kanskje er litt sent ute hvis du skal ha kalesja før sommeren, men du kan jo forsøke litt rundt.

Jeg endte opp med Jens Sagen da jeg bestilte i vinter, ellers finnes Alf Hansen og mange andre lokale firmaer.

Lykke til

Mvh

Onsing

Jens Sagen

Helly Hansen

Det er samme firma dere snakker om!

Helly Hansen avd. Jens Sagen her i Kristiansand lagde til min Joda 7500.

Den passet perfekt, er vanntett, ser bra ut, lukter godt, smaker godt osv. osv...

Anbefales.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Jens Sagen i Kristiansand leverte til meg i fjor. (Nidelv 24 1978 modell) Kunne levere nytt bøylesett også.

De trenger å vite mal-nummeret på kalesjen. På min kalesje var det festet i taket, skjult av den bakerste tak-bøylen... Kan også stå nederst på kalesjen (ned mot glassfiberet).

EDIT: Glemte å legge til at de hadde ferdigsydde på lager.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Eg kjøpte ny hos Jens Sagen i fjor til min Nidelv 24 (79-mod). De sendte fargeprøver og var veldig hyggelige.

Sendte kun malnummeret (innsydd i den gamle kalesjen) til de, kjempe enkelt. Kjøpte også nye bøyler. Kalesjen passet perfekt, er veldig fornøyd.

Hele herligheten kostet rundt 10 000 - 12 000....

Redigert av Sjøentusiast (see edit history)

Bavaria 38 Cruiser 04-mod

Nidelv 24 79-mod

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...