Jump to content

Båtførerprøven stavanger/sandnes

Ancas

Recommended Posts

Min far (bruker Poseidon her inne) begynte to kurs sist mandag og tirsdag, så hvis avkommet er villig til å kaste seg på i fart og lese pensum for første kveld selv kan det være en mulighet. Stavanger motorbåtforening ved Hillevågsvannet, kl 18-21, parallelle kurs på mandager og tirsdager.

Har dine fylt 14?

Ja, vi begynte som det nevnes to parallelle båtførerkurs sist uke og de går videre med ukentlige samlinger frem til 02. / 03. juni. Det er fullt mulig å slenge seg på i farten å begynne denne uken, men jeg er redd det kan bli litt mye hvis unge deltagere mister begge de to første kveldene.....

Hold kontakten med Penny, det er godt mulig at han drar et kurs så snart han er hjemme fra studiene sine - ellers blir det ikke før til høsten igjen.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Dette hørres jo ikkje då dumt ud. Eg kunne og egentlig tenkt meg et kurs når eg komme hjem fra studiene mine. Hvis eg ska gjør det, så tippe eg at bror min og blir med. Jan, har du ein "kvote" som du pleie å fylle opp for å så kjøre kurs? Eller har du de kun på gitte datoer? I såfall så kan eg jo hørra rundt om det e flerre folk eg kjenne som har lyst på kurs.

Dette hørres jo ikkje då dumt ud. Eg kunne og egentlig tenkt meg et kurs når eg komme hjem fra studiene mine. Hvis eg ska gjør det, så tippe eg at bror min og blir med. Jan, har du ein "kvote" som du pleie å fylle opp for å så kjøre kurs? Eller har du de kun på gitte datoer? I såfall så kan eg jo hørra rundt om det e flerre folk eg kjenne som har lyst på kurs.

Dette hørres jo ikkje då dumt ud. .....

Nei, det er ikke dumt i det hele tatt - å ta båtførerkurs, mener jeg :wink:

For min egen del startet jeg sesongens siste båtførerkurs sist uke og de kursene fortsetter til tidlig i juni.

Men Penny og hans brødre, vil eventuelt kjøre egne kurs, med vårt felles opplegg og med praksisturer på vanlig måte ombord i vår Poseidon II.

Mht når det kunne bli, og nødvendig antall, må du nesten holde kontakten med ham - så blir dere helt sikkert enige :sailing:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...