Jump to content

Endelig er alt bare vel, JIPPI,Jippi

Mr_J@n

Recommended Posts

Å for en dag, var på min første tur etter mye tull med båten, alt ser ut til og være i orden, været er nydelig og båten virker.

Takker alle som her hjelpet meg med div problemer her på dette fantastiske forum :wink::lol:

Så ikveld blir det noen :lol: :lol: for og feire at livets glade dager er på vei.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol::flag:

Å for en dag........været er nydelig og båten virker............Så ikveld blir det noen :lol: :lol: for og feire at livets glade dager er på vei.....

Ja, du har plukket en fin dag for din første, problemfrie kosetur! - Livet er herlig når været er slik det er i dag og alt annet stemmer. Båten og motoren trives - Beste følelsen i verden, spør du meg!  :wink:

Gratulerer med en fin, fin båtdag! Måtte det komme mange, mange flere, slik dager!

:lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Er det ikke en herlig følelse at alt funker?

Selv hadde vi årets første båttur uten problemer forrige helg og nå funker alt som deg skal. Utrolig deilig følelse :lol: :lol: :wink:

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...