Mr_J@n Startet 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2004 Å for en dag, var på min første tur etter mye tull med båten, alt ser ut til og være i orden, været er nydelig og båten virker. Takker alle som her hjelpet meg med div problemer her på dette fantastiske forum Så ikveld blir det noen :lol: for og feire at livets glade dager er på vei. :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Å for en dag........været er nydelig og båten virker............Så ikveld blir det noen :lol: for og feire at livets glade dager er på vei.....Ja, du har plukket en fin dag for din første, problemfrie kosetur! - Livet er herlig når været er slik det er i dag og alt annet stemmer. Båten og motoren trives - Beste følelsen i verden, spør du meg! Gratulerer med en fin, fin båtdag! Måtte det komme mange, mange flere, slik dager! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
jorhei Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Er det ikke en herlig følelse at alt funker? Selv hadde vi årets første båttur uten problemer forrige helg og nå funker alt som deg skal. Utrolig deilig følelse :lol: Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Baltic Svart 30.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2004 Fint at ting fungerer, da blir livet mye triveligere! Fortsatt god pinsehelg til dere alle! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.