Nike Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Har brukt Maritim sin fenderrens og fendershine. Billigt og effektivt. Først en runde med fenderrens og en gryteskrubb og så over igjen med fendershine. Ingen fare med bruken (eller evt søl). Sitér dette innlegget Link to post
wilma Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 (redigert) Brukte også Maritim sin fenderrens i helgen, både på fendere og fenderlist. Dette var en jobb som jeg hoppet bukk over i fjor, det var derfor litt å ta tak i, men jeg ble skikkelig imponert over resultatet. Står heller ikke noe på flasken om at man må etterbehandle. Produktet løsnet også svarte striper og teakoljerester på gelcoaten. Ikke var det så dyrt heller, tror jeg betalte 69,-. Redigert 12.Mai.2009 av wilma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 12.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2009 Står heller ikke noe på flasken om at man må etterbehandle. Nei man må ikke etterbehandle men jeg valgte å behandle med fendershine etterpå for å få fenderlisten ekstra glatt og fin. Tror prisen du har der er riktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.