Nidelv 28 Søgne Startet 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2009 Har nå rullegardin på stang 95 cm bred,, men den er ødelagt, finner ikke ny i denne lengden. Enten er dem kortere eller så er dem lengre...Vet noen hvor evnt man kan bestille på nett?? takker veldig for tips...kan gjerne legge ved bilde ! Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Dette er hva jeg mener, fint med tips?nettside etc... Sitér dette innlegget Link to post
Havbris Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 BilXtra har 90cm og 100cm, hvis en av de kan hjelpe deg? http://www.bilxtra.no/?ItemId=3841 Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 4.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Tusen hjertelig , har lett hele Kr sand rundt uten napp!! Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Hmmm her tok jeg feil, den måler 65 cm, har enda ikke funnet rullegardin på denne lengden, noen som vet??? Sitér dette innlegget Link to post
Andy2 Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Har du sjekket Biltema, Torshov Bilrekvisita og evt. andre lokale bilutstyrsleverandører..? Det ser ut som en standard solgardin for biler. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) enda ikke funnet rullegardin på denne lengden, noen som vet??? Jeg kjøpte mine hos www.marineshop.no. De største der tror jeg var 80 cm brede, men kanskje du kan stjele noen cm på hver side å få det til Jeg snudde mine på tvers da de kunne rekkes lenger ut den veien... Redigert 5.Mai.2009 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 28 Søgne Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Da er rullegardin bestilt i 68 cm lengde, tusen takk, dette var helt knall. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 (redigert) Bruker denne tråden til så spørre om noen her har montert denne rullgardinen fra Maritim under takluke®? http://www.maritim.n...-hvit-680x780mm Vil gjerne høre om den er av brukbar kvalitet og fungerer greit. Redigert 9.August.2012 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Jepp, har den på to luker. Fungerer helt ok Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 (redigert) Den største er helt i grenseland for mine luker maks utrekt. Lurte litt på om fjæra som trekker den tilbake kan bli slakk gansk raskt? Var innom Maritim og kjente litt på den, og den virket gansk stram og fin i fjæra. Vet ikke om den kan henge litt ned på midten når den trekkes nesten 80 cm ut? Hvilken størrelse har du på din båt? Redigert 9.August.2012 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Jeg har skinner og gardiner på mine luker foran, fungerer veldig greit. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Jeg skal ha den i hovedkabin på luker som er i underkant 70X80 (yttermål). Kjøpte en stk som jeg skal sjekke om passer i morgen.Fungerer den greit så monterer jeg slike. Skinner m/gardiner kan nok hende jeg monterer på den mindre luken i forkabin, men mer praktisk med rullegardin i i de store lukene i kabinen. Stikke ofte hodet ofte oppe i luken ved førerplass Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Vet ikke om den kan henge litt ned på midten når den trekkes nesten 80 cm ut? Hvilken størrelse har du på din båt? Jeg har hatt mine i lugaren forut i tre-fire år og de er fremdeles stramme og fine. Har ikke målene i hode, men kan tenke meg de er noelunde de målene du snakker om. Er jo for det meste ut-trekt, kun innrullet ved utlufting.. Sitér dette innlegget Link to post
Ingvarjg Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Noen som har prøvd denne? Ser jo veldig kjekk ut! http://www.maritim.no/interior-eksterior/luker/tilbehor-luker/solskjerm-og-myggnetting-590x560 Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Jeg kjøpte en billig rullegardin på IKEA, klippet den til og limte borrelås på den og rammen på takluken. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 10.August.2012 Link til dette innlegget Svart 10.August.2012 Det gjorde jeg på forrige båt. Lystett rullegardin som jeg klippet til og festet med borrelås. Sjekket den på Maritim, men den passet ikke 100%, og den virket litt "billig", tynn og lite holdbar i lengden med tanke på at den kommer til å brukes ofte (lukket/stengt/lukket ...). Får lette litt videre. Ser Termomarin selges noe tilsvarende, men vet ikke om noen her kjenner til dem: http://www.termomarin.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=22502 Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 12.August.2012 Link til dette innlegget Svart 12.August.2012 Sistnevnte skal vistnok være til lukene på Viknes, noen som har kjøpt disse rullegardinene og kan si noe om kvaliteten? http://www.termomarin.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d22502&plid=22502 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.