Jump to content

Re: Trenger en båtkrybbe i Bergen,fredag!

eysteind

Recommended Posts

Da anbefaler jeg at du kjøper deg noen meter med 2"x4" og snekkrer sammen en krybbe selv.

Husk og kjøpe noen bolter samtidlig.

Dette skulle være kurrant dersom du har båten der og får laget krybben med riktig skrog vinkel.

Det skal mye til for at du skal finne ei krybbe som passer din båt nå på kort varsel, gå ut å kjøp 2"x4" og lag en selv.

:flag: :flag:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

:flag:

Skulle ønsket att det var så enkelt!!

Jeg er dessverre ikke i Bergen, men i Nord-Norge.

Det blir dyrt å fly dit, bare for å lage krybba.

3000kr. tur-retur.

Det blir ei dyr krybbe det.

Flere gode ideer?

Hardball

Ja den ble noe i overkant av kostnader, men har du ingen kjenninger i Bergen som kan gjøre denne jobben for deg?

Men det beste er jo om noen kommer med en orginal krybbe da.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Har bare ett råd..  glem Norcargo, ikke er de bare dyrest men du må også lage krybbe,, Nei ring noen andre, Prøv Ulvan rederi i Trondheim eller Jon Berg shipping også i Trondheim. Tar under halvparten og de fixer krybbe. Vet ikke hvor langt oppover kysten de går men det finner du ut ved hjelp av en telefon. og ikke minst de 7-8 tusen kroner du sparer....

Mvh

Pjolter

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Har bare ett råd..  glem Norcargo, ikke er de bare dyrest men du må også lage krybbe,, Nei ring noen andre, Prøv Ulvan rederi i Trondheim eller Jon Berg shipping også i Trondheim. Tar under halvparten og de fixer krybbe. Vet ikke hvor langt oppover kysten de går men det finner du ut ved hjelp av en telefon. og ikke minst de 7-8 tusen kroner du sparer....

Mvh

Pjolter

Har gode erfaringer med Ulvan rederi. De fraktet båten min fra Trondheim til Måløy.

Der stod båten bare på paller tror eg.

Lykke til med frakten!

Snakk med Nor Cargo og spør om du kann kjøpe en av de det ligger flere stykker på kaien

Ringte NorCargo, det stemmer att de har krybber på kaia, men det er ikke deres.

Det er krybber til en forhandler i Bergen, disse er til frakt av deres NB+Viknes båter.

Bare se men ikke røre :wink:

Har gode erfaringer med Ulvan rederi. De fraktet båten min fra Trondheim til Måløy.

Der stod båten bare på paller tror eg.

Lykke til med frakten!

Har satt ett lokalt Trading selskap på frakte problemet, samt. de mener att jeg skal slippe unna med halve prisen, av det NorCargo tar. Må muligens hente båten ute i leia, for att de skal slippe havneavgiften. Men alle monner drar. :wink:

Ps: har fått tak i en krybbe til en 28 foting i Bergen, denne passer muligens om man legger noen dekk under.

Tjo bing Hardball

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...