kjell a Startet 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2009 Smart Tabs Trimplan Selvregulerende ???.Vurderer å montere på Skibsplast 19 family skip med 140 hk Evenrude, noen med erfaring med disse eller tilsvarende?? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 Har på min Karnic 2260. er veldig fornøyd. Jeg går mest småturer så erfaringsmessig gidder jeg sjelden knote med vanlige trimplan. SmartTabs hjelper meg tidligere i plan, eliminerer planingsterskelen og gjør båten mer sidestabil i fart. Utrolig enkle å montere og, tok en knapp time.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Stevens Svart 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2009 (redigert) Hadde disse på en Ibiza 21 Touring, og de fungerte over all forventning bra. Men, til slutt tok jeg de allikevel av og erstattet de med trimplan som kunne justeres underveis, da Smart Tabs ikke kompenserer for skjev gange / skjevbelastning / sidevind. Til sitt bruk er de allikevel forbausende bra. Redigert 4.Mai.2009 av Stevens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.