Suzumar Startet 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2009 Jeg trenger to plastplater av typen som sitter på akterspeilet der en fester påhengeren på små gummibåter og andre småbåter. Finner dem ikke noen steder. Noen som har ideer til hvor jeg kan få tak i slike. Evt noen lure ideer til alternativer? Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Hei Vet ikke riktig hva du ser etter, men Maritim har det som kalles King Starboard. Hvite plastplater som du får i forskjellige tykkelser og som kan bearbeides med vanlig snekkerutstyr. Kan ikke limes. http://www.maritim.no/productlist.aspx?groupkey=003001020 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Hva med skjærefjøl i hvit nylon? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Suzumar Svart 6.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Ja, har tenkt tanken på skjærefjøl, men er det hardt nok? Er redd for at jeg bare skrur tvingene til motoren inn i plasten. Sitér dette innlegget Link to post
Amon-Ra Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Skjærefjøl er ikke i hvit nylon, men i Polyetylen natur. og denne er nok litt myk. Ville nok prøvd med PP(polypropylen) Sitér dette innlegget Link to post
HCO Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Vannfast kryssfiner på nærmeste Maxbo? Det er iallefall det jeg nå driver og lager påhengsbrakett av. Må lime sammen 3 plater á 15mm for å få det tykt nok. Skal erstatte denne: Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
eysteind Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Hva med king starboard fra Maritim? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.