Targa 23.1 Startet 4.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2009 Er det noen her inne som har tips om ny/brukt komplett giver, eller deler til mekanisk 30 knop VDO Sumlog kan skaffes? Hylsen som propellen (giveren) roterer på er utslitt. Sitér dette innlegget Link to post
havsule Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Det er et firma i Danmark som har alt av deler til VDO instrumenter. SCAN-MAX med nettside http://www.vdo-instrumenter.dk/ Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) Vet ikke helt hvilken modell du har, men skulle du trenge instrumentet kan du få et som fungerer av meg. Hadde jeg visst om dette litt før kunne jeg plukket av giveren før jeg satte ut (mangler propellen) :) Redigert 5.Mai.2009 av dante (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) Vet ikke helt hvilken modell du har, men skulle du trenge instrumentet kan du få et som fungerer av meg. Hadde jeg visst om dette litt før kunne jeg plukket av giveren før jeg satte ut (mangler propellen) :) Takk Giveren er 1985 eller eldre. Instrumentet går til 30 knop. Tror det er i orden. Har "undervannshuset" men mangler den hule "akslingen" som propellen skal gå rundt på. Har forsøkt VDO Danmark, men dei har dessverre ikke deler til slike gamle Sumlog Sendte dei nettopp en e-post for å være sikker. Redigert 5.Mai.2009 av Targa 23.1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 6.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2009 Jeg plukka nettopp ut en slik VDO sumlog her i vår og støpte igjen hullene. Mao. den er komplett og skal ikke brukes hos meg mer. Må også nevne at propellen hang og slang, men den kan settes i hylsen og ser tilsynelatende OK ut... Bytte mot noe spennende ? ;-) Penger er bortimot irrelevant på denne gamle saken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.