Jump to content

montere høyttalere i cockpit

Lukabella

Recommended Posts

Jeg har lyst til og montere et par marine høytalere i cockpit på en oceanis 411, men jeg er usikker på hvor. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg har lest her på forumet at det ikke er noe særlig og montere høytalere i pidestallen da de forstyrrer kompasset. Hvordan ville det vært og montere disse under sittebenkene? Man må da kanskje bygge en liten kasse for og beskytte dem mot alt annet som ligger der? Hva med retningen på lyden? Er det bra at de står rett mot hverandre feks?

Er det noen som vet hvor jeg får tak i Infinity marine høytalere?

Takker for svar :smiley:

På min båt er det montert høyttalere i benkene. Jeg skal fjerne de derifra. Slik som de sitter så fungerer de greit mens båten er plan, men når den krenger så blir de sparket i når man skal spenne i fra med føttene.

Nå er jo min båt en "smule" trangere i cocpiten enn din, men det er viktig å tenke på hvordan man sitter når båten krenger. Den som har montert mine høyttalere har nok bare tenkt på plasseringen når båten er plan.

Her er et bilde som viser plasseringen hos meg, som du ser så er de blitt sparket en del

baatprosjektet_033.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...