SUNSEEKER43 Startet 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2009 Har noen kunnskap om Volvo gir med kjøling? Står på en MD17 motor. Er kjølesløyfe på giret og ut eksos.. Har noen kjørt utenom gir?? Blir det varmt uten kjøling?? (er nå ikke store farten på denne type gir... ) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Hva slags gir er det og hvorfor ønsker du å kutte ut kjølingen? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Jeg har en MC11C, som jeg klunret litt med for et par år siden, eller om det var i fjor. Uansett så kjørte jeg uten kjøling på mitt MS-gir (tror det heter MS). Jeg var i utgangspunktet skeptisk til det, men ville prøve det fordi jeg tilstadighet fikk vann i olja på kassa. Jeg gikk omlag 30 min før jeg tok opp motorkassa for å sjekke, og da var giret så varmt at jeg glatt kunne stekt egg på det. Så jeg vil ikke anbefale deg det! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lazyjack Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Tror neppe en produsent ville ta seg bryet med å legge inn en kjølesløyfe om det ikke var nødvendig. Men selvfølgelig, muligheten til å steke egg på gearet er jo besnærende. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Tror neppe en produsent ville ta seg bryet med å legge inn en kjølesløyfe om det ikke var nødvendig. Men selvfølgelig, muligheten til å steke egg på gearet er jo besnærende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.