-Maja- Startet 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2009 Har en Mercruiser D 4,2 L/220hk som trenger nye glødeplugger. Har sjekket priser hos lokale forhandlere, og disse ser ut til å ligge rundt 350 kr. stk. Det blir jo en del for 6 stk. Har prøvd å sjekke ut om uorginale kan være et rimeligere alternativ, men finner ikke ut hvor man kan få tak i slike. Noen som kan tipse meg? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Mekonomen? Dog bør du finne ut en eller annen bil som motoren står i. jeg fant glødeplugger til min forrige-forrige 7,3 l Mercr en god del rimeligere enn originalt. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Tor313 Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 kjøpte nettop nye glødeplugger til båten, hos VP forhandlere var prisen fra 220,- til 286,- pr stk, kjøpte hos Hellanor til ca 140kr stk alt du trenger er nummeret på pluggen, vil anbefale deg å ta med deg pluggen dit du vil kjøpe ny. Hella :) Sitér dette innlegget Link to post
-Maja- Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 takker for svar...får undersøke litt videre Sitér dette innlegget Link to post
Rusken Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Plukk ut en plugg og les av nummeret, bestill på Mekonomen. De skaffet meg samme som originale i fjor, mener det var Bosch/Beru til min 4,2 L/ 220 2001 mod. Kroner å spare ! Sitér dette innlegget Link to post
TLSA Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Beru glødeplugger finner du billig på nett. Ebay ol. Har spart en masse på dette selv. Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.