Alicraft 19 med b20 Startet 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2009 Hei! B20 blir raskt for varm på tomgang, øker jeg turtallet til åver 2000 omdr. går temp. ned igjenn. Noen forslag? Lurer også på hvor jeg finner impeller i vp280 drevet? Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Det sitter ikke noen impeller i drevet! Varm motor ved tomgang kan være dårlig impeller i sjøvannspumpa Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
AQ140A Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 (redigert) Sjekk sjøvannsfilter Sjekk sjøvannsslangen mellom drev bend og kobberrør som kommer fra pumpe. Med meg så var det montert en myk slange her som var vridd i tilegg til at den klappet ihop ved økning i turtall. Impeller er nevnt. Med meg så var medbringer som kobler sammen pumpen med aksling nesten vekksmuldret som var på nippet til ett havari. Det neste er vel Rensing av kjølere og rør på sjøvannsiden. Termostat på ferskvannsiden bør sjekkes. Bytt den så du er sikker. Håper det hjelper Edit: Litt kjapp her så jeg Redigert 5.Mai.2009 av AQ140A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.