Nautilus Startet 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2009 (redigert) Jeg skal hente båten min første båt morgen. Problemet er at jeg trenger et sted den kan stå frem til 1. juni. Jeg har heldigvis muligheter hos bekjentskaper, men det er et godt stykke unna Oslo hvor jeg bor. Undersøkelser hos firmaer som driver med lagring i hovedstaden tilsier at de vil lagre pappesker, ikke båt på henger. Vet noen av dere om noen som lagrer båter i dette området for en hyggelig pris? Ev. har god plass til å la en båt stå på henger en måned mot en hyggelig kompensasjon? Dette gjelder en gammel, 16 fots daycruiser på henger. Redigert 5.Mai.2009 av Nautilusen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Gratulerer med båten. Vet ikke hva du mener med et godt stykke unna oslo, men om det er ønskelig er det mulig med både utendørs og innendørs lagring en mnd her i Kodal ved Tønsberg. Send en IM om du ikke finner bedre alternativer. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
tom-ass Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Du kan også komme til meg og sette den, mot et par kasser øl! :) Jeg holder hus i Odalen! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lazyjack Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Jeg mener det er lagt til rette for parkering av båt med henger på Karenslyst/Sjølyst opplagsplass. Det koster noen kroner men jeg tror det er overkommelig. Send meg en IM hvis du vil at jeg skal sjekke for deg. Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Jeg mener det er lagt til rette for parkering av båt med henger på Karenslyst/Sjølyst opplagsplass. Stemmer det, jeg skal dit. Men det åpner ikke før 1. juni. Jeg har fått tilbud om å ha båten stående hos en kjenning i Drammen, det er vel så nære jeg er Oslo på dette tidspunktet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.