Windy37GM Startet 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2009 Heisann Som jeg har nevnt tidligere skal vi skru inn en aqad40 og et 290 drev på en Joda 7900. Vi har tegningen/malen til DP-E (som lå i dokumentarkivet), men lurer på om disse er like? sett mhp selve hullet i båten? Skal opp dit torsdag og finsikte, men det hadde vært greit å vite om de er like, ting blir litt lettere da. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sjøkua Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Ja de skal være det! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 fabelaktig, da blir det sikting på torsdag og montering etter 17 mai :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.