tjuagutt Startet 6.Mai.2009 Del på Facebook Startet 6.Mai.2009 hallo, Hvis jeg lakker eller maler plastbåten min (26 fot), hva er det jeg må passe på? Jeg er også bekymret for bruken etterpå. Vil malinga / lakken holde? Vil malinga / lakken skalle av eller være omtåeleig mot riper/slag når jeg er litt uheldig ved legge til ved brygge o.l.? håper på hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Hvorfor ønsker du å lakke båten? Er det fordi den er matt? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 En bra lakkjobb vil holde, for all del. Meen.. det blir ikke mer holdbart enn f.eks lakken på bilden din. Tenk deg om du skulle smelt bilen inntil brygger og svaberg.. Har selv lakkert båt med bra resultat men jeg var fryktelig påpasselig etterpå. Skal u gjøre det kan et tips være å legge på så mye lakk at det er litt å slipe på - så kan du pusse ned evt. riper som kommer. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
kgt Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Søk på "Total makeover skrog" båten er i bruk hele året og erfaringen så langt er meget bra....stor fornøyd med styrke og resultat. Sitér dette innlegget kgt Link to post
LALUNA II Svart 6.Mai.2009 Del på Facebook Svart 6.Mai.2009 Søk på "Total makeover skrog" båten er i bruk hele året og erfaringen så langt er meget bra her er artikkelen Total makover skrog Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
tjuagutt Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 ok, hva med å male skroget da? Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 7.Mai.2009 Del på Facebook Svart 7.Mai.2009 jeg driver med samme prosjektet selv.. og lurer på hva jeg skal gjøre... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.