Kjell E Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Piet Hein: TTT Poseidon: SSS Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Poseidon Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Den var dyyyyyyp . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Kjell E Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) Hæ? Har du glemt Styrbord Står Støtt? Var jo du som lærte meg den! Og Piet Hein skrev: Jeg har skrevet et sted, hvor jeg daglig maa se, det manende tankesprog: T.T.T. Naar man føler hvor lidet man naar med sin flid, er det nyttigt at mindes, at Ting Tar Tid. Mvh, Kjell Redigert 7.Mai.2009 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gunga Din Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 ............................når det kommer til spørsmål om vikeplikt mellom seilbåter Vinden in i höger öra - då är det bara att tuta och köra! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
nimbuster Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Mulig at siden jeg har god erfaring også fra seilbåt og -miljøet så klarer jeg også å formidle dette på en slik måte at de ikke stryker på typiske "seilbåtspørsmål" om vikeplikt, ulike halser og vindretninger. Å kunne lese vind og vær er det nesten bare erfaring som skal til, men jeg opplever at de aller fleste blir interessert og da forstår de også lettere seilbåtspråket. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Har du glemt Styrbord Står Støtt? Var jo du som lærte meg den! Jeg sier så mye rart når kjeften går på automatikk, så det er ikke alltid jeg husker det som kommer ut Men du har selvfølgelig helt rett: "Styrbord står støtt og babord bøyer av...." Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
nimbuster Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Veldig god regel som også jeg bruker...enklere kan det ikke sies! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.