Suzuki Startet 31.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2004 heisann ettersom det nyeste medlemmet på mannskapslista setter sine begrensninger på utfarten om dagen, samt at Jokeren fortsatt trenger litt "shining", foregår det litt vedlikehold ved brygga for tiden... Idag ble pentryets skuffer vasket, og gjordt istand for innrykk. Latteren satt løst når vi oppdaget de "instruksjoner" som var klistret på undersiden. " TIL HUSMOR" da gitt... Bra fruen ikke er Rødstrømpe, da hadde jeg vel fått kakebu, pryl eller lignende ?? Tross alt har vel ting endret seg de siste 30 år ? Lærte iallefall å holde skurepulveret unna pantryinnredningen da.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Baltic Svart 31.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2004 Morsom detalj det der Suzuki. Hvorfor kaller du deg Suzuki forresten? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 nja, si det ! Et sted ¨på forumet er dettte forklart.. For å si det sånn, det er ingen påhengsmotor jeg har rappa navnet fra. For meg finnes det bare en påhengsmotor, nemlig Yamaha... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 1.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2004 Noen som vet om disse/slike plastikkkinner og skuffedelene finnes i handelen ennå? Mine begynner å bli litt sprø etter 27 år, og det er på tide å bytte ut litt. De jeg har fra før er fra Perstorp eller Hammerplast, men det er jo heller ikke noe i veien for et helt nytt system... GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.