Sleipner93 Svart 8.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Så krabbe kan jeg selge helt fritt så fremt det ikke overstiger 50.000 per år. Dette høres jo greit ut, ikke minst fordi det er krabbe jeg liker å fiske best også.. Da får vi se hva det blir til i sommer. Får si ifra om det blir noe krabbefiske, så får dere komme å handle.. Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 8.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2009 Så krabbe kan jeg selge helt fritt så fremt det ikke overstiger 50.000 per år. Dette høres jo greit ut, ikke minst fordi det er krabbe jeg liker å fiske best også.. Da får vi se hva det blir til i sommer. Får si ifra om det blir noe krabbefiske, så får dere komme å handle.. jeg hadde ikke tatt dem 50.000 for god fisk for å si det slik.....all fisking skal raporteres inn mener jeg..både fisk og krabbe...viss jeg hadde vært deg ville jeg hørt med noen av dem som allerede har et løyve om hvem du skal kontakte for å få et slik kai salgs løyve...forhold deg til salgslaget og ikke alle bryggemafiane som er hær inne lykke til og skitt fiske mvh dorrygutten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.