Jimpec Startet 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2009 Jeg har et gammelt C-map NT+ kart fra 2002. Jeg har lyst på et nyere kart og helst Wide kartene. Er det noen som vet om butikker i Rogaland som tar i mot mitt gamle kart og at jeg på den måten kan få noe rabatt på de nye kartene? Alternativt nettbutikker eller andre som tar i mot pr post? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) Ta kontakt med Seatronic i Moss. De håndterer oppgraderinger via posten. Jeg har akkurat oppgradert en 2 år gammel Max MegaWide til det nye MW4-dekningsområdet hos Seatronic. God service og rask behandling! Redigert 7.Mai.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Hva betalte du for oppgraderingen? Er det noe å spare på å oppgradere kontra kjøpe nytt? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) For meg var det halv pris, ca. kr. 1600. Ny MW4-brikke koster ca. kr. 3200,-. Den gamle brikken dekket Nord-Tyskland, Danmark, Skagerak og Norskekysten opp til Egesund. Den nye dekker det meste av Nord-Europa, inkludert Østersjøen og Svalbard (hva jeg nå enn skal med det...), altså et betydelig større dekningsområde. Redigert 7.Mai.2009 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 OK - det høres jo gunstig ut. Jeg har sendt dem en mail så få vi se hva de kan tilby. Så også at Høcom hadde tilbud på kart ut juni. For W2 kartet som jeg er ute etter skulle de ha 1990,- 10% rabatt er vel ikke all verdens, men det hjelper da litt. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 7.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Hvis også plotteren din er fra ca. 2002, bør du sjekke om den håndterer de nye og oppgraderte kartformatene før du bestiller. Dette kan Seatronic svare deg på. Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 Jeg har en Navman 6600 trackfish og i følge brukermanualen skal den også kunne lese c-card med max kart på. Sitér dette innlegget Link to post
Jimpec Svart 7.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2009 (redigert) Seatronic svarte meg meget kjapt på min forespørsel og gir meg 750,- i innbytte for mitt gamle kart. Og det er veldig bra. Pronav gir 375 pluss mva.. Jeg kan trygt anbefale Seatronic på det varmeste jeg også. Flott service og hyggelige folk. Forøvrig kan jeg legge ved en link her for de som vil søke på kompatibilitet senere: http://www.jeppesen.com/documents/marine/l...d_Sep08rev1.pdf Redigert 7.Mai.2009 av Jimpec (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.